Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011



Περπατούσα χαμένη 
δεν ήξερα προς τα που πηγαίνω 
ήξερα μόνο ότι αναζητούσα κάτι
αναλώθηκα σε ψεύτικα λόγια που έσβησαν στο πρώτο αεράκι
χάθηκα περισσότερο σε αγάπες που ήθελα να πιστέψω 
αλλά δεν έβρισκα αυτό που έψαχνα...
όλα χανόντουσαν στο χρόνο
όλα με σημάδεψαν αλλά δεν με κράτησαν

Λύγισα πολλές φορές 
παραιτήθηκα 
αλλά πάντα ερχόταν ένα πρωινό λαμπερό
που με έσπρχωνε να ψάξω
μου μίλαγε η ψυχή μου
μου έλεγε να μην εγκαταλείψω
με παρακαλούσε να μην την αγνοώ





Και πάλι άρχιζα από το μηδέν μετρώντας κάθε φορά από το δέκα
συνέχιζα να ψάχνω
να θέλω να βρω αυτό που λαχταρούσε όλο μου το είναι
πίστεψα ανθρώπους και πνεύματα
και εκείνοι γελούσαν μαζί μου
με κορόϊδευαν
επειδή δεν έχασα τη δύναμη
να σηκώνομαι πιο αποφασισμένη κάθε φορά που με έριχναν κάτω
και με κλότσαγαν

Εκεί που νόμιζα οτι σταμάτησα να ψάχνω
και αποφάσισα απλά να περιμένω
ζωντάνεψε το όνειρο
ήταν ζεστό και όμορφο
τόσο γεμάτο
τόσο τέλειο
όσα μου έλειπαν ήρθαν με τη μορφή σου
και κούμπωσαν στην καρδιά μου
ταίριαζε υπέροχα γιατί ήταν το αντίθετο μου

Και όλα ξεκαθάρισαν...
τα όμοια μου δεν με γέμιζαν γιατί τα είχα μέσα μου

ποτέ δεν σταμάτησα να σε ψάχνω
απλά έπρεπε να σταματήσω να προχωράω
γιατί έφτασα
έμενε μόνο να σε δω
να με δεις
και να ενωθούν τα δύο μισά

Ενώθηκαν και ένιωσα ολόκληρη για πρώτη φορά
είχα φτάσει πάλι στο δέκα
αυτό ήταν το καλό
το κόκκινο
ένιωσα πρώτη φορά πως εδώ ανήκω
και είπα να μείνω
να κρατηθώ
και εσύ με κράτησες...

Τι όμορφα που είναι εδώ
λέω να μείνω για όσο θες να με κρατήσεις
και να σου δώσω όσα μου έδωσες
να σε ευχαριστήσω που με αποζημείωσες
που με έκανες να πιστέψω στο όνειρο και πάλι
που με βοήθησες να ακούσω το γέλιο της ψυχής μου


Τώρα μου μιλά χαρούμενα
γιατί δεν με άφησε να πάψω να σε ψάχνω
χαμογελάει κάθε φορά που σε αντικρύζει
τι όμορφη που είναι όταν γελά!
Ωραία είναι εδώ...λέω να μείνω...
Mαζί σου!








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια: