Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

1...


Έκανε  τρεις φορές τον κύκλο γύρο από τον εαυτό του και τότε μόνο την είδε. Καθισμένη κάτω από ένα δέντρο να κρατά ένα ασυνήθιστο λουλούδι στο χέρι της και να το μυρίζει ξανά και ξανά. Την πλησίασε διστακτικά και της μίλησε
Γειά….
Ήρθες…- του απάντησε χωρίς καν να τον κοιτάξει
Ήρθα; Τι εννοείς;
Σε περίμενα!
Με ξέρεις;
Σε ξέρω
Ποια είσαι;
Και εσύ με ξέρεις- του απάντησε και τότε σήκωσε το κεφάλι της.
Δεν σε έχω ξαναδεί …και όμως  νιώθω σαν να σε ξέρω…
Με ξέρεις πολύ καλά αλλά δεν το θυμάσαι.
Πως είναι αυτό δυνατών;
Θα με γνωρίσεις και πάλι…
Θα…; Μόλις τώρα δεν είπες  ότι σε ξέρω;
Ναι… κάποια στιγμή όμως με ξέχασες για να μπορέσεις να με ξαναγνωρίσεις.
Δεν σε καταλαβαίνω…
Πόσους κύκλους έκανες μέχρι να με δεις;
Δεν θυμάμαι…
Θυμάμαι εγώ… τρεις! Και ήταν όλοι γύρο από τον εαυτό σου.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς;
 Σε αυτό το μέρος υπάρχουν τα βράχια, τα δέντρα, το ποτάμι, αυτός ο μεγάλος δρόμος, εσύ και εγώ. Η ζωή ακούγεται παντού. Τα είχες προσέξει όλα αυτά;
Όχι… μέχρι τώρα…
Γιατί;
Γιατί έχω χάσει τον δρόμο μου και προσπαθούσα να καταλάβω…
…ναι ξέρω… πώς περιμένεις καταλάβεις οτιδήποτε όταν δεν ξέρεις καν τι σε περιβάλλει;
Δεν έχεις και άδικο… απλά έχω ζαλιστεί. Περπατάω τόσες ώρες …
…χωρίς να ξέρεις προς τα πού να πας. Το γνωρίζω…
Πως…;
Σου είπα σε περίμενα…
Όσο μιλάς τόσο με μπερδεύεις… σε ξέρω αλλά σε ξέχασα ενώ εσύ με  περίμενες. Εσύ γιατί δεν με  ξέχασες;
Γιατί αν σε ξεχνούσα δε θα μπορούσα να σε περιμένω.
Φαίνεται ότι έχεις για όλα απάντηση.
Δεν έχω και πολύ φοβάμαι πως σε πολλά δεν θα αποκτήσω ποτέ!
Όπως;
Φαίνεται πως έχεις για όλα μία ερώτηση… τώρα είμαι σίγουρη ότι περίμενα εσένα!
Χαμογελάς… αλλά μόνο με τα χείλη. Γιατί φαίνεσαι τόσο θλιμμένη;
Νομίζω πως δεν ήρθες ως εδώ για να μάθεις για τη θλίψη μου, σωστά;
Ναι, σωστά!
Θες να μάθεις προς τα που πρέπει να πας. Αυτός εκεί ο δρόμος είναι ο δικός σου.
Εσύ που το ξέρεις;
Ξεχνάς μου φαίνεται… σε περίμενα.
Ναι είναι και αυτό αν και ακόμα δεν έχω καταλάβει πολλά.
Δεν θα είναι η  πρώτη σου  φορά.
Με προκαλείς να ρωτήσω πάλι…
Δεν έχουμε άλλο χρόνο. Πρέπει να ξεκινήσουμε για να γίνουν όλα σωστά.
Θα έρθεις και εσύ μαζί μου;
Όχι φυσικά… αν έρθω τώρα θα σου στερήσω την ευκαιρία να με ξαναγνωρίσεις. Για να συμβεί αυτό πρέπει να πάρω και εγώ το δρόμο μου.
Πότε θα γίνει αυτό;
Όλα στον καιρό τους...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια: