Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

2!


Θέλω να σε ρωτήσω κάποια πράγματα ακόμα… μείνε λιγάκι παραπάνω, σε παρακαλώ...
Κάνεις σαν παιδί...Πάντα αυτό κάνεις και δε μπορεί κανείς να σου πει όχι.
Τι εννοείς; Γιατί το λες σαν να είναι κάτι κακό αυτό;
Αυτό θα μου το ζητήσεις ξανά...Θα μου ζητήσεις να σου πω τι θα γίνει και τότε δε θα σου αρνηθώ, αν και θα γνωρίζω από πριν ότι δεν θα μου βγει σε καλό. Αλλά είναι αυτό το παιδί που βγάζεις προς τα έξω. Δύσκολο να σου πει κάποιος όχι...
Και τι θα κάνω αφού μου πεις;
Εδώ είναι το καλύτερο κομμάτι.Θα κάνεις όλα όσα δεν πρέπει να κάνεις...Βέβαια, ίσως και να πρέπει τελικά.
Συνεχίζεις να με μπερδεύεις...
Αλλάζεις θέμα και καθυστερούμε…. ρώτα με!
Από που έρχεσαι;
Από εκεί, βλέπεις αυτό το μονοπάτι;
Ναι, με δυσκολία αλλά το βλέπω.
Από κει θα περάσεις και εσύ τώρα, είναι το  μονοπάτι της ζωής σου.
Εσύ πως το ξέρεις;
Γιατί το διέσχισα.
Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο;
Γιατί ένα κομμάτι του θα είναι και της δικής μου ζωής.
Γιατί;
Για να βρω απάντηση στα δικά μου γιατί.
Πώς το δικό μου μονοπάτι απαντά στα δικά σου γιατί;
Όπως σου είπα ένα κομμάτι του θα είναι και της δικής μου ζωής. Μετά...όχι πιά!
Γιατί;
Γιατί έτσι θα το επιλέξουμε....με το δικό του τρόπο ο καθένας.
Για πόσο καιρό θα βρεθείς στο μονοπάτι μου;
Για πολύ...η λίγο...ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας.
Για σένα θα είναι πολύς η λίγος ο καιρός;
Και πολύς και λίγος.
Πως γίνεται αυτό;
Χρονικά  λίγό, συναισθηματικά  πολύς.
Με μπερδεύεις....
Δεν το θέλω αλλά είναι μόνο η αρχή. Πρόκειται να μπερδευτείς πολύ περισσότερο.
Εσύ πως το ξέρεις;
΄Εχω ξαναβρεθεί εκεί...άλλες δύο φορές…
Ξέρεις τι θα συμβεί;
Ξέρω!
Τι θα συμβεί;
Για μένα πολλά, για σένα θα αποφασίσεις εσύ...
Πώς;
Θα τα ζήσεις όλα και θα βγάλεις ένα πόρισμα, δυστυχώς σχετικά αργά για μερικούς.
Αναφέρεσαι σε σένα;
Αναφέρομαι και σε μένα....
Τι ρόλο θα παίξεις στη ζωή μου; Τι θα σημαίνεις για μένα;
Δυστυχώς δε μπορώ να σου απαντήσω σε αυτά....Μόνο εσύ μπορείς.
Βοήθησέ με...εσύ τα έχεις δει και θυμάσαι όλα....
Ναι αλλά δεν ήταν όλα αλήθεια.
Αχ πολύ μπερδέυομαι....εσύ πως τα θυμάσαι όλα αυτά;
Αυτό το λουλούδι είναι το άνθος της μνήμης. Με βοηθά να θυμάμαι σε αυτό το στάδιο τα πάντα έτσι ώστε να διορθώσω οτιδήποτε μπορώ όταν μου ξαναδωθεί η ευκαιρία.
Εγώ γιατί δεν έχω κάτι τέτοιο;
Κάποιοι είναι φτιαγμένοι να διορθώνουν τα πράγματα για όλους και κάποιοι μόνο για τον εαυτό τους. Και τις δύο άλλες φορές τα πράγματα έφτιαχναν για τους άλλους…
Και για μένα εννοείς….
Και για σένα…για μένα όμως όχι. Είναι καιρός να κάνω κάτι για μένα.
Δηλαδή αυτήν τη φορά θα είμαστε και οι δύο καλά;
Αυτήν τη φορά θα είναι χειρότερα και για τους δυό μας. Και αυτό θα μας κάνει να αλλάξουμε πορεία…
Πως αυτό φτιάχνει τα πράγματα για σένα;
Αυτήν τη φορά θα σε αφήσω να με διαλύσεις…τρεις φορές θα έρθεις στη ζωή μου και τρεις θα φύγεις. Κάθε φορά θα με πονέσεις και πιο πολύ…αλλά αυτήν τη φορά θα είναι η τελευταία σου ευκαιρία...μετά θα κλείσουν οι πόρτες μου και δε θα σε ξαναπεριμένω εδώ.
Γιατί;
Γιατί όταν τα χάσω όλα και δεν έχω τίποτε άλλο να χάσω τότε θα έρθουν όσα ήθελα πάντα.
Θα νιώθεις πολύ ανακούφιση όταν πάψω να σου κάνω κακό…
Μην στεναχωριέσαι…..δεν μου κάνεις κακό. Λένε ότι η πιο σκοτεινή ώρα είναι εκείνη πριν την ανατολή του ήλιου…
Εγώ θα είμαι η σκοτεινή ώρα σου;
Ναι αλλά  αυτό δεν είναι κακό….χωρίς την σκοτεινή ώρα δεν μπορείς να εκτιμήσεις τη λάμψη του ήλιου…πριν το κρύο δεν μπορείς να εκτιμήσεις τη ζεστασιά….
Πρέπει να σου έκανα πολύ κακό…
Δεν υπάρχει καλό και κακό….όλα εξυπηρετούν έναν σκοπό…
Εσύ ποια είσαι τελικά;
Εγώ είμαι εκείνη που θα εύχεται κάποιος να σου φερεθεί σαν να είσαι ένα τίποτα. Να σε χρησιμοποιήσουν και να σε διαλύσουν. Να σου υπόσχονται και να σου γυρνάνε την πλάτη. Να σου παίρνουν και να μη σου δίνουν. Να χάσεις όσους έδιωξες και να χαθείς στη μοναξιά σου. Και τότε να βρεις τον εαυτό σου. Να ανακαλύψεις και αποκαλύψεις όλη την υπεροχή που κρύβεις μέσα σου και σε τρομάζει. Να δώσεις μία ευκαιρία στο αληθινό, στο πραγματικό...και να το αφήσεις να σε συνεπάρει, να σε κερδίσει.
Δεν μπορώ να καταλάβω αν με έχεις αγαπήσει η μισήσει….
Κάποια στιγμή τα ένιωσα και τα δύο….στο τέλος έμεινε η αγάπη. Αυτή μένει πάντα!
Εγώ τι θα απογίνω….;
Εσύ θα πληρώσεις το τίμημα… θα βρεις τη δική σου σκοτεινή ώρα… απλά θα διαρκέσει λιγάκι παραπάνω. Μην ανησυχείς όμως…όταν έρθει ο ήλιος θα δεις πως άξιζε τον κόπο.
Όσα μου λες δεν είναι και ευχάριστα Ίσως αν μου πεις τώρα τι πρόκειται να συμβεί να τα αλλάξω όλα...και να...
Είναι ανώφελο
Τι εννοείς;
Εννοώ ότι δεν θα αλλάξεις τίποτα από όσα θα σου πω. Όλα θα γίνουν όπως τα είδα. Θα κάνεις πάλι τρεις κύκλους γύρο από τον εαυτό σου και μετά θα προσέξεις την ομορφιά  που σε περιβάλλει.
Γιατί;
Επειδή μόλις κάνεις το πρώτο βήμα στο μονοπάτι αυτό θα αλλάξεις....θα με  ξεχάσεις και εμένα και όλα όσα ειπώθηκαν. Θα  γεννηθείς…θα γίνεις άνθρωπος .








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια: